Ads 468x60px

Labels

22 Şubat 2012 Çarşamba

Acpirate Best Melankolic Rap Music's

Dinlemeye değer bişeyler kalmadı diyorsanız.Acpirate tarafından derlenen 9 şarkıdan oluşan bu seçme melankolik rap muzik albümünü indirin.Fazla söze gerek duymuyoruz.Beğenmedim diyen çıkacağını kesinlikle sanmıyorum.Talep olursa Part 2'yi de sunacağız.Keyifli dinlemeler.

Acpirate Best Melankolic Rap Music's ( Part 1 )

9 parçada melankolik dibe vuruş


Albümdeki Parçalar:
Azap Hg-Gönül  Yarası.mp3
Azap Hg-Hoscakal Sevgilim.mp3
Bekabir - Senden öğrendim.mp3
Iceman Ft. Alef High - Eksilmesin Sesim Kulaklarından.mp3
Morfin - Beni Unutma.mp3
No.1 - Bol Pantolon ve 70lik.mp3
Sancak - Belki Yarım Kaldım .mp3
Sefir - Beni Bana Bırak .mp3
Canfeza &Yeşil - Mihrimar.mp3

İndirme Adresi:
Alternatif 1
Alternatif 2

0 Comment::

Yorum Gönder

Eğer çalışmayan hesap varsa yorumda belirtin üstünü çizelim veya sadece teşekkür edebilirsiniz.Bizden önce çalışan hesap bulursanız paylaşmayı unutmayın.


If you comment on the account does not work you can specify the top of the draw, or just thank you.Please share if you find accounts of employees.